Flevoziekenhuis Almere

 

We zijn nummer één geworden in de Elsevier. Hierin stond vooral de beleving van de patiënt, patiëntveiligheid en medisch handelen centraal. We scoorden op alle onderdelen top, mede dankzij Mandev!

 

Jeltje Schraverus

Voormalig Voorzitter Raad van Bestuur

 

 

“Het is plezierig samenwerken met Mandev. Zij maken duidelijke afspraken en komen deze goed na. Zij denken mee over de manier waarop wij de communicatie in huis optimaal kunnen verzorgen. In het VIP-programma, waarmee wij middels een train de trainer concept al onze 1700 medewerkers ontwikkelen met betrekking tot bejegening, weten zij grote groepen mensen te enthousiasmeren. Ik werk graag met partijen die de verwachtingen goed weten te managen. Mandev gaat een stap verder en weet verwachtingen te overtreffen: zij kunnen je verrassen en werken bijzonder vlot. Dat is de service van Mandev.”

Tim Winkler

Voormalig Directeur Kwaliteit, Personeel, Opleiding en Wetenschap

 

 

“Ik ervaar de service van Mandev als positief. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop wij samen werken aan het VIP-project. Wij hebben maandelijks een overleg met de projectgroep VIP, tijdens dit overleg wordt de voortgang van het project besproken, Inge Overdijk is altijd bij dit overleg aanwezig. Wij zijn heel enthousiast over dit project. Een aantal medewerkers hebben de training al ontvangen en worden zelf ook trainer, zij zijn ook enthousiast.”

Josina Stolk

Personeelsadviseur

 

 

 

       Ontwikkeld programma:

  • Voor het Flevoziekenhuis ontwikkelde en implementeerde Mandev het klantgerichtheidsprogramma VIP. Gericht op het verbeteren van klantbejegening.